בתחילת העשור השלישי של תחום ה-Business Process Outsourcing – BPO חברות מכירות יותר ויותר בערך של הוצאת פעילויות שאינן בלבת הארגון לחברות חיצוניות.
עד לא מזמן הצלחת התהליך נמדדה על ידי דוחות ונתונים פיננסיים בלבד שבאו לידי ביטוי בהשגת התייעלות, חסכון במשאבים והפחתת סעיף ההוצאות. חברות היו מבצעות השוואה כלכלית בין כמה יעלה להן לנהל את הפעילות In-house לעומת הפעלת ספק חיצוני.
כיום הערך הכלכלי לבדו כבר אינו מספק. חברות מצפות מנותן השירות עבורן ליותר: מומחיות, הטמעת חדשנות, תובנות על התהליך, ציפייה לשיפור מתמיד ועוד.
תחום ה BPO נע מחישוב של 'Cost-plus' לחישוב של תרומה לאסטרטגיה הארגונית. היעדים הפכו לרב-ממדיים והם דורשים הסתכלות רחבה ומעמיקה יותר במתן הפתרון ללקוח.
במרמנת אנו רואים מספר ממדים חיוניים במענה שלנו ללקוחות ואלו הן עקרונות אמנת השירות שלנו:
מתוך הכרה שבתקופה זו חברות מתמודדות עם אתגרים חדשים ומגוונים בשוק גמיש ומשתנה, אנו פועלים כדי להתאים לכל לקוח את האיזון הנכון בין ערכים אלו וכדי ליצור את הערך המוסף המרכזי שנוכל להביא עבורו.
בעזרת מאות מומחים בתחומים שונים אנו מנהלים את הפרויקט בצורה הוליסטית ובשקיפות מתוך הבנה שהפכנו לחלק מהארגון ואנו שותפים באחריות לתוצאות.
אנו במרמנת מאמינים כי ההצלחה המשותפת במשימה מחייבת אותנו להיות מקצועיים ונאמנים ללקוחות שלנו.
גילעד נוסבוים, סמנכ"ל התפעול של חברת מרמנת