הקמה וניהול פרויקטים בעולמות השירות והתפעול

חברת מרמנת מובילה פרויקטים מורכבים בתחום תפעול והשירות במיקור חוץ במגוון רחב של תחומים, זאת  תוך התאמה של שיטות עבודה מתקדמות לצרכים המקצועיים הייחודיים.

מעטפת שירותים 360° מותאמת לצרכי הפרויקט.

למרמנת צוות מומחים מעולמות תוכן מגוונים:

מנהלי פרויקטים, עובדי תפעול, מהנדסים, אנשי כספים ורכש, עובדי בקרה ופיקוח, עובדי הוראה ופדגוגיה, מרצים, רכזי ומנחי מחשוב, מטמיעים ומדריכים, אנשי ארגון ושיטות, ומערכות מחשוב.

  1. איתור צרכים וניתוח מצב קיים:
    • איסוף ועיבוד נתונים מצב קיים וניתוח צרכים
    • ביצוע סקרי שטח וניתוחם
    • בניית תכנית עבודה מותאמת צרכים
    • בניית מודל עסקי ותכנית סיכונים
  1. תכנון הפרויקט:
    • אפיון הפרויקט
    • בניית גאנט עבודה
    • תכנון משאבים
    • בניית מתודולוגיות עבודה (תהליכים ובקרות)
    • הגדרת יעדים
  1. ביצוע:
    • איתור והקמת אתרי פעילות
    • גיוס וניהול משאבים (כ"א, ספקים וכו')
    • ניהול תהליכי התייעלות וחסכון
    • מדידת שביעות רצון לקוח והיזון חוזר לכל לקוח 

הפעלת מנגנוני פיקוח ובקרה – מרמנת מפעילה מערך בקרות מיומן ומקצועי, המערך כולל אנשי מקצוע וטכנולוגיה כל תחום. המערך מאפשר לבקר ולפקח על כל תהליך ושלב בפרויקט ובסופו של דבר מעניק תמונה כוללת ורחבה על כלל הפרויקטים.

  • בקרה תקציבית- בחינה מדוקדקת של ההתנהלות הפיננסית
  • בקרת שירות- פיקוח על מערך השירות לחברות וארגונים תוך ביקורות גלויות וסמויות
  • בקרת מנהלית- בחינה ופיקוח של התפקוד השוטף
  • בקרה ארגונית- ליווי תהליכי ארגוניים
  • בקרת קליטה- ניהול תהליכי קליטה והכשרה של עובדים
  • בקרת ספרי הפרויקט

מוקדי מידע ותמיכה – הפעלת מוקדי שירות  טלפוני ומוקדי בק-אופיס מתקדמים. ניהול ותפעול מוקדי מידע ותמיכה המלווים את ביצוע הפרויקט. המוקדים נתמכים במערכות מחשוב מתקדמות.

תודה שנרשמת!

קישור לאירוע ישלח סמוך למועד ישירות למייל